שלטים לעסקים – הפנים של העסק שלכם

מערכת שורש  ב כסליו, תשפא  11/18/2020

מתי בפעם האחרונה הרמתם את הראש להסתכל על שלטים של עסקים?אז זהו, שאנחנו עושים זאת כל הזמן שלא במודע. השלט של העסק יכול להכריע את הכף פעמים רבות האם ניכנס לעסק, או שנמשיך ללכת הלאה
.......................

שלטים לעסקים – הפנים של העסק שלכם

צילום: depositphotos

הגיע הרגע הגדול, לבחור שלט לעסק שלכם. אתם ודאי מלאים בהתרגשות, ואפילו חשש קל. במדריך הבא נבין מה החשיבות של שלט לעסק שלנו, על מה צריך להקפיד, ואיך נוכל ליצור את השלט הטוב ביותר עבור העסק שלנו?

חשיבותו של השלט נובעת מהיותו הרושם הראשוני על העסק שלנו. מבלי שנבחין, המוח שלנו מקטלג את השלטים שאנחנו רואים בצורה לא מודעת. כך למשל שלטים בסגנון עץ ישויכו מיידית לעסק בסגנון כפרי, שלטים בצבע ניאון יזכירו לנו פיצוצייה, ושלטים בצבע ירוק וכחול על רקע לבן יזכירו לנו ארגון פיננסי כלשהו. שלט לעסק שלנו חשוב כדי לשדר את המסר הנכון ללקוחות הפוטנציאליים שלנו.

שלטים לעסקים – כל עסק צריך שלט אחר

כשמדובר במשרד עורכי דין, או רואי חשבון, ההמלצה היא ללכת על שלט זכוכית בעיצוב נקי. למשל בצבעים שחור ולבן, או אפילו כסוף למראה יוקרתי. הלקוחות יקבלו רושם חיובי עוד מהרגע שיכנסו למשרד, ויראו את השלט. כמובן שהשלט בכניסה לעסק צריך להיות מתאים למיתוג הכולל, ומומלץ לשמור על שפת מותג אחידה על הפולדרים, המעטפות, והניירות.

התייעצו עם מעצב גרפי

על מנת להדפיס את השלט המושלם עבור העסק שלכם, תוכלו לעצב אותו בעזרת מעצב גרפי. מעצבים גרפיים מודעים לכל הדקויות הקטנות, החל מפונט, לוגו כלשהו, הצבעים, והגודל. תחילה עליכם לאפיין מה המטרות של השלט, מה המהות של העסק, ובכך למקד את העיצוב. מעצבים גרפיים וכלו ליצור עבורכם שלטים לעסקים שישדרו את המסר שאתם מבקשים לשדר.

בית דפוס – ליווי בתהליך הבחירה

ברוב המקרים ניתן למצוא את כל מה שצריך תחת קורת גג אחת – בית דפוס. שם תקבלו ייעוץ מלא וליווי מא' ועד ת', מהפגישה הראשונית, ועד לתליית השלט מעל העסק שלכם. מדובר בליווי של עיצוב, הדפסה, ולעיתים אפילו אסטרטגיה שיווקית. זה גם השלב בו תקבעו את החומר ממנו השלט יהיה עשוי, מה שישפיע באופן ישיר על חיי המדף שלו, ועל הרושם שהוא ייתן. למשל שלטים ממתכת חשופים לסכנה של החלדה במידה והם תלויים בחוץ. יש לקחת זאת בחשבון כאשר בוחרים את החומר ממנו השלט עשוי, לצד הנראות שלו והמסר שהוא משדר.

צאו לסיור

אם אתם מרגישים מבולבלים, תמיד תוכלו לצאת לרחוב הראשי, לקניון, או אפילו לבניין משרדים, ולהתחיל לבחון את השלטים סביבכם. נסו לשאול את עצמכם מה כל צבע משדר לכם, אילו שלטים מושכים את העין, ואילו עלולים להרחיק לקוחות פוטנציאליים. נסו לאפיין אילו סגנונות של שלטים מתאימים לאילו תחומי עסקים. כך תוכלו לבוא לפגישה בבית הדפוס כאשר אתם יודעים מה אתם רוצים, והתהליך יהיה זורם יותר. כשתגיעו ממוקדים אפילו במעט, התהליך יוכל להיות מדויק יותר עבורכם.

כאשר אתם מדפיסים שלטים לעסקים, כדאי לברר על הנחה ברכישת חבילה. בתי דפוס רבים יציעו הנחה עם רכישת חבילה, הכוללת מעטפות, מגנטים, פליירים או פולדרים.